16 september 2010

GIGANTISKT PAKET

När man var liten var det allra roligast med de riktigt stora paketen. För det var ju i de riktigt stora paketen de bästa presenterna fanns. Sen blev man äldre och ändrade fokus - små paket skulle det vara. Små paket i form av smyckesaskar var speciellt populära. Nu när jag är ännu lite äldre, och vågar erkänna att jag är ganska barnslig, kan jag ärligen säga att jag gillar de stora paketen. De gigantiska paketen som till och med står på lastpall (inte för att just detta paket var speciellt tungt...men coolt med lastpall i alla fall...). Alltså blev jag riktigt glad då jag fick detta paket av maken när jag för ett tag sedan fyllde år.

Kan ni gissa vad det innehöll? Titta in imorgon så ska jag visa! 

av jill från ett av fyra rum.

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Jag älskar paket .Kommer aldrig bli stor.hihi.Något till hemmet en kitchen aids.Jag vet inte ska bli skoj att se i morron.Ha en skön kväll Kram Rita ♥

LissenTo sa...

Du, hur ska jag kunna vänta tills imorgon :-)
GRATTIS i efterskott också Jill!